مجموعه بهنودی رز شما را به خرید بهترین محصولات برگ سدر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بزرگترین مراجع فروش برگ کنار طبیعی ارزان در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی انواع راه صادراتی برگ کنارعرضه مستقیم برگ کنار طبیعی ارزان به تمام نقاط ایران

برگ کنار طبیعی اصل در منطق جنوبی کشور و حاشیه خلیج فارس به وفور یافت می شود مردم این مناطق با پرورش باغات کنار و سدر از میوه و برگ آن استفاده و تجارت می کنند. برگ کنار یا همان سدر از نظر دارویی بسیار معروف و شناخته شده است بیشتر جهت مصارف زیبایی پوست و مو بکار می رود و دارای خاصیت از بین بردن جوشهای صورت را دارد همچنین ضد قارچ خوبی است. شرکتهای دارویی جهت تولید صابون و شامپو و غیره برگ را خریداری می کنند برگ کنار طبیعی ارزان را شرکتها در ارتباط با داروهای زیبایی از جنوب باید خریداری نمایند. مراکز بزرگ فروش آن چه به صورت آنلاین چه حضوری در این ناحیه ایجاد شده است و نمایندگی هایی هم جهت خدمات رسانی بهتر در شهرهای دیگر ایجاد شده است.

بزرگترین مراجع فروش برگ کنار طبیعی ارزان در ایران

بررسی انواع راه صادراتی برگ کنار

بررسی انواع راه صادراتی برگ کنار برگ کنار باید خشک و آسیاب نمود و سپس بسته بندی کرد و با برچسب مشخصات محصول شامل اطلاعاتی مانند وزن، رطوبت، نحوه کاربرد و خواص آن و آدرس کارخانه و مرکز تولید روانه بازار داخلی و خارجی کرد. در خرید و فروش بازار خارجی ابتدا مهم بازاریابی پیدا کردن بازار هدف است و سپس آشنایی با استاندارهای صادرات کشور مزبور جهت محصول مورد نظر است که کالا را با چه مشخصات و چه شناسنامه ای پذیرش می کنند.

بعد از رعایت شرایط لازم در کشور مبدا محصول ارسال می گردد. روش ارسال ممکن است زمینی و هوایی یا از طریق کشتی باشد که در همه آنها تعرفه گمرکی خاصی در گمرک آن کشور پرداخته می شود. در صورتی محصولی شرایط لازم را نداشته باشد در گمرک توقیف و برگشت داده می شود در مورد بازار فروش برگ کنار خشک نیز این شرایط وجود دارد یعنی محصول باید طبق استاندارهای آن کشور خشک و پودر و سپس با وزن مشخص بسته بندی شود و شناسنامه ای از مشخصات مد نظر کشور هدف هم باید داشته باشد بعد از این مراحل با پرداخت تعرفه های گمرکی وارد کشور هدف می گردد.

عرضه مستقیم برگ کنار طبیعی ارزان به تمام نقاط ایران

عرضه مستقیم برگ کنار طبیعی ارزان به تمام نقاط ایران جهت عرضه مستقیم یا خرید بدون واسطه محصولات باغی باید دید آن باغ کجاست و آیا امکان سفارش بدون واسطه را دارد یا نه. واسطه ها خوب نیستند زیرا هزینه تولید را بالا می برند ولی گاهی ناچارا خصوصا برای فروش عمده محصول از حداقل ۳-۴ واسطه استفاده کرد. در مورد برگ کنار که اکثرا در مناطق جنوب کشور رشد می کند بستگی به وسعت باغ یک وانت یا کامیون یا تریلی محصول را به دست فروشنده یا مصرف کننده می رساند. در صورتی باغدار امکاناتی مانند خشک کن، آسیاب، دستگاه بسته بندی داشته باشد می تواند محصول سدر را مستقیم به دست مصرف کننده برساند.

محسن بهنودی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محسن بهنودی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09305449480

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه بهنودی رز شما را به خرید بهترین محصولات برگ سدر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید