مجموعه بهنودی رز شما را به خرید بهترین محصولات برگ سدر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بهترین برگ درخت کنار از معتبرترین فروشگاه ها

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با راه های تجارت پر سود برگ کنارقیمت استثنایی برگ درخت کنار برای خریداران عمده

برگ درخت کنار را می توان با کمتر از قیمت بازار در مراکز معتبر تهیه کرد و مردم می توانند این محصولات را از این طریق خریداری کنند. با خرید از مراکز معتبر می توانید از واقعی بودن قیمت روز برگ کنار اطمینان حاصل کنید. از این رو برای خرید بهترین برگ درخت کنار از معتبرترین فروشگاه ها می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

خرید بهترین برگ درخت کنار از معتبرترین فروشگاه ها

آشنایی با راه های تجارت پر سود برگ کنار

آشنایی با راه های تجارت پر سود برگ کنار با داشتن بازار صرفه اقتصادی برای میوه و برگ کنار، باغات پیوندی در شهرهای مختلف کاشته شده است و اولین پایتخت کشور، اکنون تنها هشتاد و چهار هکتار باغ بارور دارد. کارخانه جابجا شده در بوشهر یکی از قطب های جنوب کشور است. بوستان های مجاور این شهرستان بین صد تا صد و پنجاه اصله درخت در هکتار کاشته شده و دویست تن محصول در هکتار دارد.

امروزه بیش از ده هزار درخت پیوندی وجود دارد و میوه یک درخت هزارو پانصد کیلوگرم وزن دارد. در حال حاضر باغی ساده در بازار بندرعباس یک کیلوگرم برگ کنار درجه یک تولید می کند که در تعطیلات نوروزی این میزان افزایش می یابد. کنارهای برداشت شده علاوه بر استفاده استانی به استان های تهران، اصفهان، آذربایجان غربی و شرقی و شمال کشور ارسال می شود.

برگ کنار و میوه آن نسبت به سیب از نظر پروتئین، مواد معدنی، کلسیم، فسفر، کاروتن، ویتامین های B و E و همچنین کلسیم، فسفر و آهن غنی تر است و نسبت به پرتقال کالری و ویتامین C بیشتری دارد. در حال حاضر هشتاد و چهار هکتار باغ بارور با میانگین عملکرد هشت تن در شهرستان دشتی وجود دارد.

با تجارت و صادرات این محصول به کشورهای آسیایی و اروپایی می توانیم سود خوبی از برگ کنار به دست آورد به طوری که می توان بیان کرد سالانه سودی نزدیک به چهار برابر نسبت به برخی کالا ها برای این محصول در نظر گرفته شده است.

قیمت استثنایی برگ درخت کنار برای خریداران عمده

قیمت استثنایی برگ درخت کنار برای خریداران عمده برای خرید برگ کنار با قیمت استثنایی می توانید به یکی از مراکز معتبر فروش این محصول مراجعه کرد. البته توصیه ما به شما این است که ابتدا از نمایندگی های تولید برگ کنار استفاده کنید، در صورت عدم امکان خرید از این مرکز مراکز پخش بزرگ و در نهایت عطاری ها انتخاب خوبی برای خرید شما خواهند بود.

البته قیمت برگ درخت کنار درجه یک در نمایندگی ها و عمده فروشان بسیار پایین است و لازم است خدماتی را که این مراکز با قیمت اجناس کارخانه به مصرف کنندگان ارائه می دهند را به شما ارائه دهیم. از آنجا که بازار فروش برگ درخت کنار با رشد خوبی همراه است، می توانید برای خرید با قیمت استثنایی برگ درخت کنار برای خریداران عمده به سایت فروشگاه معتبر این کالا مراجعه کنید.

محسن بهنودی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محسن بهنودی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09305449480

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه بهنودی رز شما را به خرید بهترین محصولات برگ سدر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید