مجموعه بهنودی رز شما را به خرید بهترین محصولات برگ سدر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات برگ درخت کنار 100درصد اصل به کشورهای مختلف

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با مراحل صادرات برگ کنار خشکصادرات برگ کنار فله به کشورهای مجاور

امروزه صادرات برگ درخت کنار 100درصد اصل رشد استثنایی و جالبی داشته است که دلیل اصلی آن اشراف کامل همه متخصصان دنیا به خواص مثبت این محصول در کشاورزی است. در حال حاضر شرکت های داخلی که به تولید برگ می پردازند با تامین بازار داخلی و صادرات به کشورهای اروپایی به رشد و شکوفایی مطلوب دست یافته اند. البته چنین اقدامی برای اقتصاد ما بسیار مفید است. از این رو صادرات برگ درخت کنار 100درصد اصل به کشورهای مختلف توسط واحد تولید ما انجام می گردد.

صادرات برگ درخت کنار 100درصد اصل به کشورهای مختلف

آشنایی با مراحل صادرات برگ کنار خشک

آشنایی با مراحل صادرات برگ کنار خشک به دلیل کم توجهی به صنعت بسته بندی، این کارخانه ها را می توان در کشورهای دیگر با سود بسیار کم فقط در ایران بسته بندی کرد و با قیمت بالا به نام کشوری مانند امارات به بازارهای جهانی صادر کرد. بسته بندی نامناسب برگ کنار خشک در حین توزیع، حمل و نقل و صادرات گیاهان دارویی باعث کاهش کیفیت گیاهان دارویی ایران در مقایسه با تولیدات سایر کشورها شده و منجر به از دست دادن بازار جهانی سودآور و پویا برای کشورمان می شود.

برخی از گیاهان دارویی مورد نیاز وارداتی هستند که به دلیل عرضه نامناسب، خواص درمانی آنها را مختل می کند. اکثر برگ کنار خشک شده وارداتی هستند، بنابراین جمع آوری آنها حتی برای مصرف کنندگان زمان زیادی می برد. به همین دلیل خواص درمانی این گیاهان به میزان قابل توجهی کاهش یافته و در بیشتر موارد به طور کامل از بین می رود.

بی اثر بودن گیاهان دارویی اغلب به سن گیاهان مورد استفاده مربوط می شود. زیرا خواص درمانی گیاهان از یک سن خاص و زمانی که گیاهان دارویی از ایران صادر می شود از بین می رود. متأسفانه اکثر مردم به دلیل ناقص یا حذف شدن بسته بندی گیاهان دارویی اطلاعی ندارند یا به آن اهمیت نمی دهند. بسته بندی گیاهان دارویی نه تنها از نظر اقتصادی بلکه از نظر بهداشتی نیز باید از وضعیت مناسبی برخوردار باشد.

صادرات برگ کنار فله به کشورهای مجاور

صادرات برگ کنار فله به کشورهای مجاور پودر سرو محصولی است که از برگ های خشک درخت کنار به دست می آید. این پودر خواص آرایشی بسیار ویژه ای دارد. صادرات برگ کنار فله به کشورهای مجاور توسط یک شرکت معتبر انجام می شود و مشتریان ثابت زیادی در کشورهای همسایه وجود دارند که از این داروی گیاهی استفاده می کنند. برای خرید این محصول می توانید به سایت این کارخانه مراجعه کرده و با کاهش حاشیه سود، بسته‌بندی و صادرات این پودر فله برای جلب رضایت مشتریان سود خوبی به دست آورد. خرید مستقیم از کارخانه و راه های ارتباطی فراوانی که این خرید را انجام می دهد، باعث می شود مشتریان برای خرید از واسطه ها هزینه اضافی بپردازند.

محسن بهنودی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محسن بهنودی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09305449480

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه بهنودی رز شما را به خرید بهترین محصولات برگ سدر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید