مجموعه بهنودی رز شما را به خرید بهترین محصولات برگ سدر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات برگ سدر به قیمت ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

استانداردهای لازم برای صادرات برگ سدر درجه 1صادرات کلی برگ درخت سدر ممتاز به کشورهای همجوار

درخت سدر از جمله گیاهان کوهستانی است که تمام قسمت های آن چون ریشه و گل و میوه و بالاخص در برگ، با خواص فوق العاده قابل استفاده بوده که در مرکز فروش ما با کیفیت درجه یک و استقبال شدید در شکل عمده و ارزان رونق و فروش خارق العاده داشته که منجر به رشد درآمد ملی کشور گردیده است. صادرات برگ سدر ایران با کیفیت عالی به کشورهای همجوار چون عراق است.

صادرات برگ سدر به قیمت ارزان

استانداردهای لازم برای صادرات برگ سدر درجه 1

استانداردهای لازم برای صادرات برگ سدر درجه 1 درخت سدر یا کنار، با طبع سرد و خشک، از گیاهان نواحی گرم و خشک است که می بایست در صادرات و تبادلات تجاری همچون دیگر محصولات از نوع عالی بوده و سالم و تازه باشد. بنابراین برگ درخت سدر ممتاز عاری از مواد زائد است و کاملا ارگانیک می باشد. اما باید در نظر داشت که علاوه بر کیفیت، بسته بندی زیبا و استاندارد نیز در درجه دوم رنج صادراتی است.

صادرات اینترنتی از بهترین شیوه های صادراتی است که فروشنده می تواند به سهولت ارتباط مستقیم و مقرون به صرفه با مشتریان خود داشته باشد و محصولات خود را به بهترین شکل ممکن به اقصی نقاط جهان در اسرع وقت ارائه دهد بدون اینکه متحمل ضرر و زیان گردد.

همچنین می بایست با آگاهی جامع از فرهنگ کشور مقصد، متناسب با قوانین آن کشور پیش رفت و تمام ضوابط گمرکی را پشت سر گذاشت و پس از پرداخت هزینه ترخیص و رعایت دیگر شئونات، از طریق راه های هوایی و زمینی به صدور کالا مبادرت ورزید. سالانه حجم زیادی از برگ سدر درجه 1 از مزارع کشور برداشت می گردد.

صادرات کلی برگ درخت سدر ممتاز به کشورهای همجوار

صادرات کلی برگ درخت سدر ممتاز به کشورهای همجوار درخت کنار یا سدر از جمله درختان مقدس است که با ۵۰۰ سال عمر در رشته کوه های زاکرس و در آستانه اماکن مذهبی مشاهده می گردد. برگ سدر درجه یک ایرانی با طبع سرد و خشک، از جمله داروهای خاص طب سنتی است که با خواص و کاربردهای فراوان در تقویت پوست و مو توجه عموم افراد را به سوی خود جلب نموده است.

همچنین درخت سدر علیرغم فواید بهداشتی و آرایشی منحصر به فرد، با خواص بیشمار، ارزش غذایی فوق العاده در میوه دارد که با مواد مغذی چون فسفر و پتاسیم و ویتامین های گروه A,c و غیره استخوانها را تقویت نموده، مقوی معده است، و بهترین تصفیه کننده خون می باشد.

برگ سدر درجه یک در فروشگاه ما به شکل مستقیم و غیر مستقیم به بهترین شکل ممکن ارائه می گردد که بدون هزینه های مازاد در عمده فروشی با نازل ترین نرخ ها است و به مصارف داخلی و خارجی می رسد. صادرات عمده برگ ممتاز سدر به کشورهای همسایه از ارزآوری بی نظیر برخوردار است.

محسن بهنودی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محسن بهنودی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09305449480

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه بهنودی رز شما را به خرید بهترین محصولات برگ سدر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید