مجموعه بهنودی رز شما را به خرید بهترین محصولات برگ سدر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات برگ کنار به کشورهای همسایه

آنچه در این مقاله می خوانید...

چالش های پیش رو در صادرات برگ کنار طبیعی درجه یک کیسه ایصادرات کلی برگ سدر باکیفیت به کشورهای دیگر

امروزه صادرات برگ کنار رونق ویژه و جالب توجهی گرفته است و دلیل عمده این موضوع، اشراف کامل تمامی افراد متخصص در سراسر دنیا، نسبت به خصوصیات مثبت برگ کنار در کشاورزی می باشد.

در حال حاضر شرکت های تولید کننده داخلی، در زمینه تولید برگ کنار، به رشد و شکوفایی مطلوبی رسیده اند و علاوه بر تحت پوشش دادن بازار داخلی، صادرت گسترده ای را نیز به کشور های اروپایی انجام می دهند.

صادرات برگ کنار به کشورهای همسایه

چالش های پیش رو در صادرات برگ کنار طبیعی درجه یک کیسه ای

چالش های پیش رو در صادرات برگ کنار طبیعی درجه یک کیسه ای به دلیل عدم توجه در بخش بسته بندی ، صادرات این گیاهان فقط به صورت فله ای در ایران با سود بسیار اندک انجام می شود و در کشورهای دیگر بسته بندی شده و با نام همان کشور، مثلا کشور امارات با قیمت بالاتری به بازارهای جهانی عرضه می شود. عدم بسته بندی مناسب با هر گیاه در طول فرآیند توزیع و حمل و نقل و صادرات گیاهان دارویی باعث کاهش کیفیت گیاهان دارویی ایران در مقایسه با تولیدات سایر کشورها می گردد و همین امر از دست دادن بازارهای سودآور و پویای جهانی را برای کشورمان به همراه دارد.

بخشی از گیاهان دارویی مورد نیاز به کشور وارد می شوند که بر اثر عرضه نامناسب خواص درمانی آنها کاهش می یابد. اغلب گیاهان دارویی خشک وارداتی هستند و بنابراین تا رسیدن به دست مصرف کننده زمان زیادی از جمع آوری آنها گذشته است.

به همین دلیل خواص درمانی برگ کنار طبیعی درجه یک کیسه ای به شدت کاهش می یابد و در اکثر موارد به کلی از بین می رود. عدم اثر بخشی گیاهان دارویی اغلب به علت مسن بودن گیاه مورد استفاده است. زیرا با گذشت گیاه از سن خاصی، اثرات درمانی و شفا بخش آن از بین می رود و وقتی که گیاهان دارویی از ایران صادر می شود.

صادرات کلی برگ سدر باکیفیت به کشورهای دیگر

صادرات کلی برگ سدر باکیفیت به کشورهای دیگر گیاه سدر، از نظر خواص دارویی و تقویتی، یکی از بهترین و آشنا ترین گیاهان در دنیا است. این گیاه طبع گرم داشته و در مناطق سرد سیر رشد نمی کند. در کشور ایران هم، قسمت های جنوبی کشور دارای این گیاه است.

مصارف استفاده از برگ سدر باکیفیت

روز به روز بیشتر می شود. تنها برگ این گیاه مفید نیست. میوه، ساقه و ریشه آن هم مفید است. این گیاه ارزشمند، به صورت عمده، به کشور هایی مانند آلمان جهت دارو سازی، دیگر کشور های اروپایی، کشور روسیه برای مصارف پوست و مو، همچنین برخی از کشور های همسایه صادر می شود‌.

به دلیل ارزش بالایی این گیاه، میلیون ها تن سدر از کشور خارج می شود و این امر باعث شده تا اقتصاد ایران رونق پیدا کند. سدر های ایرانی در دنیا شناخته شده است و علاوه بر فوائد گفته شده، در کشور چین هم ازین ماده به عنوان طب سنتی که بسیار کاربردی است استفاده می شود.

محسن بهنودی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محسن بهنودی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09305449480

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه بهنودی رز شما را به خرید بهترین محصولات برگ سدر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید