مجموعه بهنودی رز شما را به خرید بهترین محصولات برگ سدر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده عمده برگ سدر باکیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشکلاتی که فروشنده برگ کنار طبیعی اصل با آن روبرو می شودفروشنده برتر برگ خشک درجه یک سدر در کشور

برگ سدر یا درخت کنار یکی از گیاهان مناطق آفریقا و آسیا به شماره می رود که در ایران در زاگرس می توانیم مشاهده کنیم. اما فروشنده عمده برگ سدر کشور های آفریقا و آسیا محسوب می شوند. برگ کنار طبیعی اصل که به زبان عربی همان برگ سدر است. برگ خشک درجه یک سدر را میتوان در کشور هایی از جمله عراق ،عربستان و زاگرس در ایران به دست آورد.

فروشنده عمده برگ سدر باکیفیت

مشکلاتی که فروشنده برگ کنار طبیعی اصل با آن روبرو می شود

مشکلاتی که فروشنده برگ کنار طبیعی اصل با آن روبرو می شود درخت کنار یا سدر در مناطق گرمسیر یا نمیه گرمسیر رشد می کند که درایران علاوه بر زاگرس در ایلام ،بوشهر،خوزستان،سیستان و بلوچستان پوشش وسیع گیاهی را به خود اختصاص داده است. درخت کنار در برابر خشکی بسیار مقاوم است و نزدیک به پانصد سال عمر می کند. ارتفاع درخت کنار به ده متر هم می رسد. از آنجایی کهدرخت کنار کاربرد فراوانی داردو در گذشته از آن برای شستشوی بدن، خوراک دام و درست کردن آتش استفاده می کردند، درخت کنار یا سدر هم برای مردم مقدس به شمار می رود. چنانچه به امکان زیارتی یا اتشکده ها سفر کرده باشید درخت چند صد ساله کنار را مشاهده خواهید کرد. درخت کنار میوه می دهد که طعم آن به خرمای نارس، سیب و عناب شیرین و خوش مزه است. درخت کنار شاخه هایی متراکم و فشرده دارد و تنه آن ضخیم می باشد.

میوه کنار دارای خواص متعدی است که شامل :کلسیم، هن ، ویتامین c، سدیم، منیزیم، پتاسیم ، فسفر را داراست که بعضی ها معتقدند طبع میوه کنار سرد و خشک است. میوه کنار به درمان یبوست و لاغری و کاهش وزن و سلامت دندان، دیابت، تصفیه خون، سرفه و گلودرد کمک می کند. میوه کنار در دی و بهمن به بازار می آید و از لحاظ قیمتی ارزان می باشد.

فروشنده برتر برگ خشک درجه یک سدر در کشور

فروشنده برتر برگ خشک درجه یک سدر در کشور اما از خواص معجزه آسای برگ سدر قافل نشویم که تاثیر معجزه آسایی بر روی سلامت و زیبایی صورت دارد. سدر به رشد مو هم کمک زیادی می کند و امروزه از سدر برای درمان جوش هم استفاده می کنند و ماسک سدر برای درمان جای جوش استفاده می شود. برگ سدر باعث شفافیت و روشن شدن پوست صورت می شود. هسته میوه کنار یا همان سدر برای درمان آسیب های عضلانی و استخوان مفید است که توصیه کرده اند هسته کنار را در آب بجوشانید و هنگامی که غلیظ شد آن را بر روی استخوان آسیب دیده بکشید. همچنین میوه درخت سدر دارای آنتی اکسیدان است که برای جلوگیری از بیماری سرطان مفید است.

فروشنده برتر بر خشک درجه یک سدر تلاش می کند تا این گیاه پرطرفدار را در سراسر کشور با یهترین کیفیت و بهترین قیمت به خریداران ارائه دهد. مجموعه ما نیز به عنوان فروشنده برتر این برگ خشک در راستای تحقق همین امر گام بر داشته و مرغوب ترین نوع این گیاه را به بازار عرضه می دارد.

محسن بهنودی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محسن بهنودی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09305449480

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه بهنودی رز شما را به خرید بهترین محصولات برگ سدر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید