مجموعه بهنودی رز شما را به خرید بهترین محصولات برگ سدر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش برگ سدر طبیعی در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مشکلات فروش برگ کنار خشک شده ارزانفروش برگ سدر اعلا به صورت مستقیم

سدر یکی از درختان مقاوم است که شکلی همانند کاج داشته و برگ و ثمره این درخت فوایدی دارد. معمولا برگ این درخت را به صورت خشک شده و پودر مورد استفاده قرار می دهند.

در کشورمان ایران فروش برگ سدر طبیعی هم به صورت خشک و هم به صورت تازه در برخی عطاری ها صورتدمی گیرد. علاوه بر این برخی فروشگاه ها هم این محصول را عرضه می کنند.

فروش برگ سدر طبیعی در ایران

بررسی مشکلات فروش برگ کنار خشک شده ارزان

بررسی مشکلات فروش برگ کنار خشک شده ارزان نام دیگر درخت سدر کنار است که به میوه آن هم همین نام داده اند. درخت کنار شکل شبیه به درخت کاج دارد و برگ های آن به صورت سوزنی و تیز است. درخت سدر عمدتا در کشور های خارجی همانند افغانستان کشت می شودند اما در برخی مناطق ایران هم رشد و نمو دارند. به دلیل کمبود این درخت، در فروش آن در ایران مشکلاتی وجود دارد.

علاوه بر این فروش برگ سدر اعلا با توجه به شرایطی که این گیاه برای خشک شدن دارد کمی دشوار است. همچنین حمل و انتقال این محصول مشکلاتی را برای کارکنان ایجاد کرده است. نوعی از برگ سدر خوراکی است اما معمولا این محصول را به صورت استعمال خارجی مصرف می کنند. همان طور که پیش از این گفته شد برگ سدر خواص زیادی دارد.

برای مثال درمان زخم های سطح پوست که عمق زیادی ندارند را می تواند بهبود ببخشد و سوزش آن را تا حدودی از بین ببرد. همچنین خراش های ایجاد شده روی پوست را محو می کند.

علاوه بر این برگ سدر برای رفع مو خوره ها و شوره سر بسیار مفید بوده و به عنوان بدن شوی نیز شناخته می شود. این محصول رقیبی سرسخت برای شپش سر می باشد.

بسیاری از کودکان دچار انگل پوست هستند و خانواده ها راه حلی برای آن پیدا نمی کنند. بسیاری از افراد توصیه می کنند که از برگ سدر به عنوان دارویی برای از بین بردن انگل پوست استفاده کنند.

علاوه بر تمام موارد گفته شده برگ کنار دارای ویتامین های a که برای سلامت بینایی مفید بوده و b و c و d است که هر کدام از آن ها برای سلامت بدن ضروری و لازم می باشد.

فروش برگ سدر اعلا به صورت مستقیم

فروش برگ سدر اعلا به صورت مستقیم لازم به ذکر است که برگ کنار خشک شده ارزان و با کیفیت و مرغوبیت بالا را می توانید در عطاری ها و فروشگاه های سراسر کشور به صورت مستقیم خریداری کنید و از مزیت های آن بهره مند شوید. تعداد محدودی سایت اینترنتی نیز وجود دارند که علاوه بر عرضه داروهای گیاهی و دمنوش ها، برگ سدر یا کنار را نیز با قیمت مناسب به فروش می رسانند.

محسن بهنودی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محسن بهنودی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09305449480

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه بهنودی رز شما را به خرید بهترین محصولات برگ سدر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید