مجموعه بهنودی رز شما را به خرید بهترین محصولات برگ سدر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش برگ کنار خشک با مناسب ترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

میزان فروش سالانه برگ کنار طبیعی بسته ای تازهفروش برگ خشک کنار به قیمت عمده

فروش برگ خشک کنار با بالاترین مرغوبیت و درجه کیفیت بسیار بالا، در بازار تجاری صورت می گیرد. از برگ کنار و یا گیاه سدر، در صنایع تولیدی بسیاری استفاده می شود و این استفاده انبوه به دلیل خواص و مزیت های بسیار بالای این گیاه کیفی می باشد.

فروش برگ کنار خشک با مناسب ترین قیمت

میزان فروش سالانه برگ کنار طبیعی بسته ای تازه

میزان فروش سالانه برگ کنار طبیعی بسته ای تازه فروش برگ کنار طبیعی بسته ای تازه یا همان سدر ارزان، در عطاری ها و فروشگاهها صورت می گیرد که به دلیل ارگانیک بودن این محصول آن را در بسته بندی های ارگانیک عرضه می کنند. پودر سدر را می توان از عطاری های سراسر کشور که داروهای گیاهی و ارگانیک را به فروش می رسانند تهیه نمود و همچنین به صورت فله و بسته بندی به متقاضیان و خریداران عرضه می شود.

برگ کنار؛ گیاهی است که از نظر ساختار و قیافه، شباهت بسیاری به درخت کاج دارد. گیاه و درخت کنار عمری بسیار طولانی داشته و در برخی از موارد طول عمر این گیاه به سه هزار سال می رسد. در زبان عربی به گیاه کنار، سدر نیز می گویید و در بیش تر موارد محصول کنار را با این نام می شناسند. پس از برداشت میوه درخت کنار، با خشک کردن آن میوه به برگ کنار دست می یابند.

برگ کنار اگر در طولانی مدت مورد استفاده قرار گیرد، خواص بسیار درمانی را از خود بروز می دهد. اگر شما نیز می خواهید از خواص بسیار، برگ کنار بهره ببرید، شهر تهران بزرگ ترین عرضه کننده این محصول کیفی است. نمایندگی بزرگی در شهر تهران مشغول به فعالیت است، تمامی ایران می توانند به کمک این نمایندگی محصول کیفی کنار را به صورت عمده و یا جزئی خریداری کنند.

سدر محصول درخت کنار می باشد، درخت سدر (کنار ) ، در مناطق مختلف قابلیت رشد دارد.

میزان فروش سالانه این محصول به دلیل خواص فراوانی که در برگ کنار طبیعی یا همان سدر برای شادابی پوست و مو و …. وجود دارد بسیار زیاد می باشد .

فروش برگ خشک کنار به قیمت عمده

فروش برگ خشک کنار به قیمت عمده

در بازار کشورما ، مراکز تجاری بسیاری هستند که در عرصه فروش برگ کنار فعال بوده و این مراکز این محصول گیاهی را در بسته بندی های چند گرمی نیز به مشتریان عرضه می کنند. یکی دیگر از روش های بهینه و پرتقاضای فروش برگ سدر یا کنار، فروش این برگ به صورت عمده و کیلویی می باشد. یکی از دلایل بسیار مهمی که مشتریان به سیستم فروش کیلویی و فله این برگ علاقه دارند، قیمت برگ خشک کنار در این روش بسیار مناسبتی است .

برگ کنار را می توانید از طریق عطاری های موجود در سطح کشور به صورت کیلویی و یا در بسته بندی های کارخانه ای تهیه و خریداری کنید.

محسن بهنودی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محسن بهنودی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09305449480

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه بهنودی رز شما را به خرید بهترین محصولات برگ سدر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید