مجموعه بهنودی رز شما را به خرید بهترین محصولات برگ سدر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش برگ کنار درجه یک با بالاترین کیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

میزان درآمد حاصل از فروش برگ کنار خشک شده فلهفروش عمده برگ کنار درجه یک با پایین ترین قیمت

قیمت برگ کنار درجه یک با کیفیت تحت شرایط مختلف متفاوت است. مثلا در مورد برگ کنار خشک شده فله نسبت به نمونه تر یا نمونه پودر شده و بسته بندی شده قیمت یکسان نیست. فروش برگ کنار درجه یک جهت مصارف آرایشی و بهداشتی به شرکت های سازنده این مواد به صورت فله فروخته می شود. مرکز تولید این محصول باغات جنوب کشور و حاشیه خلیج فارس است که هوای شرجی و گرمی دارند. شکل برگ های کنار تخم مرغی شکل است.

فروش برگ کنار درجه یک با بالاترین کیفیت

میزان درآمد حاصل از فروش برگ کنار خشک شده فله

میزان درآمد حاصل از فروش برگ کنار خشک شده فله

درآمد حاصل از فروش یک کالا یعنی هزینه تولید منهای قیمت مصرف کننده که نشان دهنده سود یک کالا است مجموع فروش ضربدر سود مساوی درآمد است. برای یک محصول کشاورزی هزینه تولید شامل هزینه آبیاری، سم پاشی و کود دهی، هزینه کارگری و هزینه نگهداری، هزینه بذر و هزینه حمل و نقل می باشد که این هزینه ها منهای قیمتی که فروخته می شود عدد حاصل ضربدر مجموع تناژ یا کیلویی که فروخته شده است.

در مورد برگ درخت کنار هزینه های تولید شامل هزینه های نگهداری درخت مانند آبیاری، کودهی و هزینه هرس و جداسازی برگ، خشک کردن برگ و آسیاب کردن برگ و بسته بندی محصول است. قیمتی که بدست مصرف کننده می رسد هزینه تولید به اضافه هزینه حمل و نقل و سود فروشنده و واسطه ها است. قیمت مصرف کننده منهای قیمت تولید کننده سود بدست می آید سود ضربدر کیلو یا تناژی که برگ سدر فروخته شده درآمد بدست می آید.

جهت افزایش درآمد مراقبت از درختان در مقابل آفات خصوصا حشرات و عوامل نابودی درخت مهم است جهت این امر پرورش درختان قوی و مشورت با کارشناسان جهاد کشاورزی می تواند مفید باشد.

فروش عمده برگ کنار درجه یک با پایین ترین قیمت

فروش عمده برگ کنار درجه یک با پایین ترین قیمت

چه زمانی فروش عمده محصول باغی صورت می گیرد؟ معمولا باغداران اقدام به فروش عمده محصول خود می نمایند زیرا بیشتر اوقات محل باغ جایی است که افراد کمی به آن رفت می کنند و تنها راه باغدار فروش حجم زیادی از محصولش به صورت عمده و با پایین ترین قیمت است.

در مورد برگ کنار نیز این مورد صادق است اکثر باغداران کنار برگ آن را به صورت عمده به دلالان یا مستقبما به شرکت های دارویی که مواد آرایشی و بهداشتی تولید می کنند می فروشند و فروش خرده از دم باغ به ندرت رخ می دهد. عمده فروشی برگ کنار باعث کاهش قیمت و فروش ارزان محصول می گردد. اکثر باغداران امکانات فراوری برگ کنار که شامل خشک کردن و پودر کردن برگ است را ندارند این موارد یعنی فروش عمده و خام فروشی قیمت محصول را به حداقل قیمت سوق می دهد.

محسن بهنودی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محسن بهنودی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09305449480

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه بهنودی رز شما را به خرید بهترین محصولات برگ سدر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید