مجموعه بهنودی رز شما را به خرید بهترین محصولات برگ سدر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش برگ کنار وحشی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی برگ سدر کنار وحشی صادراتیشرکت پخش برگ سدر کنار وحشی صادراتی

برگ کنار وحشی صادراتی از زمره برگ های منحصربه فردی می باشد که در مصارف گوناگون کاربرد دارد. این برگ از درخت کنار یا سدر بوده و بیشتر در دامنه ها و مناطق وسیعی از زاگرس می روید و دارای خواص فراوانی می باشد. در نمایندگی های ما، فروش برگ سدر کنار، توسط فروشندگان ما صورت می گیرد. شما نیز می توانید در صورت نیاز به ما مراجعه کرده و آن را از ما خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

فروش برگ کنار وحشی صادراتی

ویژگی برگ سدر کنار وحشی صادراتی

ویژگی برگ سدر کنار وحشی صادراتی درخت کنار، درختی است که در گونه های مختلفی موجود می باشند تعداد گونه های آن به ۹۰۰ گونه می رسند. این درخت ها ارتفاعی حدود ۵ تا ۲۰ متر داشته و دارای تاج پهن و شاخه ای فشرده و خاردار و ساقه های خاکستری تا قهوه ای دارد اما برگ آن ساده، کوچک، بیضی و براق بوده و در زمان گلدهی، گل های سفید و ریزی به شکل ستاره ای دارد که در اوایل پاییز شکفته می شوند.

اگر این درخت در مناطق گرمسیری در کنار رود روییده شده باشد؛ در طول فصل بهار به صورت مداوم گل می دهد. این گل ها از گل های مورد علاقه زنبور عسل می باشد که با مکیدن شهد گل های آن، بهترین عسل را تولید می کنند. از قسمت های مختلف آن نظیر میوه برای خوردن و از برگ و ریشه آن می توان برای مصارف دیگر دارویی و درمانی استفاده کرد.

برای استفاده از برگ های آن ابتدا آن را ساییده و پس از اینکه نرم کردند به بازار عرضه می کنند. در نوع دیگر استفاده از آن، برگ های آن را خشک و پودر می کنند و برای شستشوی بدن و سر از آن بهره می گیرند. کنار سرشار از تانن و بتاسیتوسترول، بتاسیتوسترول گلوکزید، ساپونین ابلین لاکتون می باشد که ساپونین موجود در آن، سبب کف کنندگی برگ آن شده و به همین علت از آن برای شستن بدن و مو و مصارف بهداشتی استفاده می شود.

شرکت پخش برگ سدر کنار وحشی صادراتی

شرکت پخش برگ سدر کنار وحشی صادراتی برگ سدر کنار وحشی، خاصیت فراوانی داشته و به همین علت بازار فروش خوبی دارد. به ویژه که در طب سنتی به وسیله آن داروهای گیاهی تهیه می کنند. این برگ های پرخاصیت و مفید که توسط کشاورزان و باغداران تهیه می شوند در حجم عمده و قیمت مناسب توسط همکاران ما به صورت مستقیم خریداری می شوند و پس از حذف واسطه ها و هزینه های دیگر با قیمت مناسب به مشتری عرضه می شوند.

پخش برگ سدر کنار درسرتاسر ایران به صورت حضوری و اینترنتی انجام می شود و قیمت آن بستگی به کیفیت و میزان تازگی و سبزی برگ دارد. کیفیت بالای این برگ ها در کنار قیمت مناسب آنها سبب می شود که در کشورهای دیگر نیز طرفدار داشته باشد و صادرات آن به کشورهای همسایه، درآمد ملی خوبی نصیب کشور ما کند.

محسن بهنودی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محسن بهنودی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09305449480

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه بهنودی رز شما را به خرید بهترین محصولات برگ سدر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید