مجموعه بهنودی رز شما را به خرید بهترین محصولات برگ سدر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده برگ سدر با بهترین کیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

میزان فروش سالیانه برگ درخت سدر درجه یک کیلوییخرید و فروش برگ سدر با کیفیت در ایران

منظور از برگ سدر در اصل همان برگ کنار است که در مناطق گرمسیری رشد فراوان دارد به درخت کنار در زبان عربی سدر گفته می‌شود که هم میوه و هم برگ آن خواص بسیار زیادی دارد. همچنین در شهرهای زیادی فروش عمده برگ سدر رایج است.

فروش عمده برگ سدر با بهترین کیفیت

میزان فروش سالیانه برگ درخت سدر درجه یک کیلویی

میزان فروش سالیانه برگ درخت سدر درجه یک کیلویی درخت کنار در مناطق گرمسیر کشور ما رشد می‌کند که خواص بسیار زیادی در برگ آن نهفته است برای مثال در قدیم الیام برای شستشو و تمیزی بدن و یا به عنوان یک ماده آتش ساز استفاده می‌شد، اما چندی بعد به خواص برگ معجزه آسا بر تقویت و زیبایی پوست و مو پی بردند. پس از پودر کردن برگ سدر آن را بصورت ماسک روی صورت و جای زخم و جوش ها قرار دهید و شاهد معجزه اش باشید.

برگ درخت سدر درجه یک کیلویی فروخته می‌شود و سالانه مقدار چشمگیری فروش دارد، از برگ سدر در طب سنتی بسیار استفاده می شود و در اواخر تابستان برداشت می‌ شود. در برخی از سنت ها در قدیم از برگ سدر و کافور برای شستن میت و مرده استفاده می کردند زیرا هر دو درخت بهشتی هستند. درخت سدر یا کنار در اکثر مواقع به ارتفاع ۹متر هم می‌رسد.

شستن و حمام کردن موی سر با برگ سدر موجب تقویت ریشه و نرمی و تمیزی بسیار زیادی در موها می‌شود در اکثر مواقع برای بهبود زخم و از بین رفتن جای زخم پودر سدر را روی آن قرار می‌دهند. علاوه بر میوه و برگ درخت سدر استفاده ی بسیار زیادی از چوب آن می‌کنند زیرا بسیار محکم است و به راحتی از بین نمی‌رود. پودر سدر پوست را نرم می‌ کند و موها را تمیز می‌کند بطوری که همانند شامپو کف می‌کند.

خرید و فروش برگ سدر با کیفیت در ایران

خرید و فروش برگ سدر با کیفیت در ایران خرید و فروش برگ سدر در ایران بسیار رایج است و افراد زیادی از آنها استفاده می‌کنند در استان هایی مانند: سیستان بلوچستان، هرمزگان و خوزستان و…. این برگ فراوان یافت می‌شود. درخت کنار همیشه سر سبز هست و میوه های خوشمزه ای می دهد که ارزش غذایی و دارویی دارد، این درخت در خانواده عناب قرار میگیرد که به برگ هایش سدر و به میوه اش کنار می‌گویند.

عسل های موجود روی این درخت از بهترین و معروف ترین و پر خواص ترین عسل ها هستند زیرا از گرده این درخت استفاده می‌کنند این درخت خاردار و برگهای پهن دارد برای تهیه و توزیع سدر اول انها را می‌چینند و بعد می‌شویند و پس از آن که خشک شدند آسیاب می‌کنند و به شکل پودری بسته بندی می‌کنند و در بازار عرضه می‌شوند تا مورد استفاده عزیزان قرار گیرد.

محسن بهنودی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محسن بهنودی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09305449480

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه بهنودی رز شما را به خرید بهترین محصولات برگ سدر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید